Zdravá pizza (Bez múky)

Už dlhšie som rozmýšlala ako by sa dalo nahradiť klasické cesto na pizzu a myslím že toto je naozaj najlepší recept. 

Namiesto kysnutého cesta z múky si pripravíme cesto ktoré sa skladá z karfiólu, syru, vajíčka, soli a korenia. Na takúto jednu pizzu stači polka karfiólu ktoru si stači nastruhať alebo rozmixovať. Rozmixovany karfiól v rukách alebo v latkovej utierke stlačíme aby sme odstránili trošku vody. Takýto karfiól dame naspäť do mixéra spolu s jedným vajíčkom a trochou syra. Osolíme a okoreníme. Ja som použila tri plátky chedaru a tri plátky eidamu. Už komplet hotovu zmes rozložíme do formy na pizzu aj s papierom na pečenie. Pečieme 15 minút 180 stupňov. 

Keď je cesto upečené, fantázií sa medze nekladú. Ja som na vrch dala paradajkovú zmes (ktoru som si sama vyrobila - podusila som rajčinky spolu s korením a rozmixovala), na plátky mozzarellu, šunku, oregano a tymián. Zakončila som to troškou nastruhaného parmezánu. Piekla som to dalších 10 minút a je to hotovo. Ešte na vrch jarnú cibulku a petržlenovú vňať a nemalo to chybu. :-)